Dodane przez w Biżuteria | 0 komentarzy
Swarovski zmienia wystrój butików z biżuterią
Jedna z najpopularniejszych w Polsce marek zajmujących się wytwarzaniem biżuterii postanowiła zmienić aranżację wnętrz swoich butików. Dotychczas metamorfoza została przeprowadzona w jednym punkcie handlowym zlokalizowanym w Krakowie. Wkrótce koncepcja stylistyczna nazwana „Crystal Forest” ma zostać wprowadzona również w butiku znajdującym się w warszawskich Złotych Tarasach. Polska nie jest odosobniona, jeśli chodzi o zmiany w sklepach marki Swarovski. Modyfikacje w wystroju butików pojawią się również w innych punktach handlowych tej firmy funkcjonujących we wszystkich światowych stolicach mody.
Przedstawiciele firmy Swarovski twierdzą, że zmiany wprowadzone w Krakowie przyniosły oczekiwane rezultaty. Jak mówią, klienci chwalą modyfikacje aranżacyjne. Dodatkowo, doprowadziły one do wzrostu obrotów notowanych w butiku. Z tego też powodu, zamierzają kontynuować zmiany i chcą zmieniać wystrój kolejnych salonów licząc na to, że takie działania przyniosą efekty zbliżone do tych, jakie zaobserwowano w Krakowie.
„Crystal Forest” to koncepcja skupiająca się na powiązaniach firmy Swarovski z naturą. Oczywiście, zgodnie z nazwą, odnosi się ona również do kryształów, a głównie możliwości ich zastosowania. Za zmiany w dużej mierze odpowiedzialny jest projektant Tokujin Yoshioka, który połączył dwie ważne dla butików koncepcje. Są to Modern lux oraz „Poetyka precyzji”, w których stawia się na nowoczesność, luksus i wysoką jakość.
W butikach pojawiają się pryzmaty stworzone ze stali nierdzewnej oraz liczne kryształy. Te drugie można zauważyć w postaci paneli ze zwisającymi sznurami, które zamontowane są przy samym wejściu do sklepu. Poza tym, za kasami umieszczono piękne, kryształowe łabędzie. Całość prezentuje się niezwykle gustownie. Butiki, które zawsze były eleganckie, teraz wyróżniają się prawdziwym czarem, który na moment przenosi klientów do zupełnie innego, delikatniejszego świata. Jak przyznają twórcy nowej aranżacji, kryształy mają oddziaływać na zmysły klientów, ciekawiąc i jednocześnie zachwycając swoją czystością oraz blaskiem.
Oprócz tego butiki marki Swarovski zostały powiększone. Dzięki temu uzyskano więcej miejsca na zaprezentowanie kolekcji kryształów. Dodatkowo większa powierzchnia ma pozwolić na przedstawienie szerszej palety akcesoriów. Lokale mają być bardziej przestronne, a przez to wygodniejsze zarówno dla sprzedawców, jak i klientów.