Dodane przez w Moda i styl | 0 komentarzy
Salonowa sensacja: Luxuria Astaroth
Luxuria Astaroth – ten oryginalny pseudonim artystyczny, który jest imieniem demona, warto zapamiętać! Piękna dziewczyna, która dotąd znana była tylko z teledysków do piosenek produkowanych przez Donatana, właśnie wkroczyła na salony!
Tajemnicza Luxuria postanowiła pojawić się na premierze filmu Anny Kazejak pt. „Obietnica”. Zaskoczyła wszystkich tam obecnych piękną, krwistoczerwoną suknią oraz eleganckim uczesaniem, które idealnie się z nią komponowało. Luxuria zrobiła takie wrażenie, że już dzień po premierze jej zdjęcia były publikowane przez magazyny plotkarskie oraz serwisy internetowe o podobnym charakterze.
Nie tylko zachwycano się piękną 19-latką, ale również próbowano dociec, kim ona dokładnie jest.
Okazuje się jednak, że zdobycie szczegółowych danych na temat Luxurii Astaroth wcale nie jest takie proste, jak wydawało się dziennikarzom. Nie wiadomo nawet, jak dokładnie nazywa się ta nowa piękność. Udało się jedynie dotrzeć do informacji, według których Luxuria ma na imię Kamila i pochodzi z województwa pomorskiego. Oryginalne rysy twarzy miała natomiast odziedziczyć po swoich babciach. Pierwsza z nich była Ukrainką, a druga w połowie Rosjanką, a w połowie Chinką.
Luxuria Astaroth próbuje swoich sił w modelingu, jednak Polakom znana jest głównie z teledysków do piosenek Donatana. Wynika to głównie z faktu, że Kamila nie pojawia się na wybiegach. Jak przyznaje, jej wymiary są zbyt duże, by mogła prezentować najnowsze kolekcje mody, jednak okazała się świetna w fotomodelingu. To właśnie, dzięki wspaniałym zdjęciom na Facebooku wypatrzył ją producent muzyczny, Donatan.
W jego teledyskach Luxuria występuje jako idealny przykład pięknej Słowianki, której dumą są łagodne rysy twarzy oraz wspaniała sylwetka. Rzeczywiście, trzeba przyznać, że Luxuria ma obie te cechy.
Luxuria zaczęła zajmować się modelingiem w wieku 15 lat, lecz dzisiaj wzrasta prawdopodobieństwo, że w przyszłości zmieni nieco branżę, w jakiej działa. W teledysku to piosenki „Nie lubimy robić” Luxuria jest głównym elementem skupiającym uwagę widza. Większość młodych Polaków kojarzy sceny, w których dziewczyna ubija masło lub pije śmietanę. Później Luxuria wystąpiła w teledysku „My Słowianie”, aż w końcu została zaangażowana do wspominanego filmu „Obietnica”. Wciąż pojawia się też na zdjęciach w kampaniach reklamowych znanych marek odzieżowych. I choć w tym roku Luxuria skupi się na maturze, a potem na studiach, to trudno oprzeć się wrażeniu, że jeszcze wielokrotnie o niej usłyszymy!